آسمان 80 ایران

سایت همه فن حریف

آسمان 80 ایران

سایت همه فن حریف

بهترین وبلاگ همه فن در ایران

  • ۰
  • ۰
محمدرضا گلزار ، گلزار
محمدرضا گلزار بازیگر سرشناس سینمای ایران با انتشار عکسی در صفحه شخصی اش از نحوه ارتباط و تماس مستقیم با خودش خبر داد.

همراه اول با ارسال پیامک جدید تبلیغاتی خود نحوه ارتباط و تماس مستقیم با محمدرضا گلزار را اعلام کرد.محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در حال صحبت با موبایل


 در پی این اتفاق محمدرضا گلزار هم با انتشار عکس زیر در صفحه شخصی اش این مطلب را عنوان کرده و نوشته است :
گفتگو و ارتباط مستقیم با محمدرضا گلزار با ارسال کلمه گلزار یا RG به 2050(dar hamrahe avval)

محمدرضا گلزار

 

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 بازیگر سینما، نوازنده گیتار، خواننده در اواخر دهه 71 شمسی در ایران به شهرت رسید.

گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.


شماره تلگرام محمدرضا گلزار

شماره ی تلگرام محمد رضا گلزار

شماره ی موبایل محمدرضاگلزار

منزل شخصی محمدرضا گلزار

ایدی تلگرام محمدرضا گلزار

موبایل رضا گلزار

مدل گوشی محمدرضا گلزار


نظرات (۴)

سلام به آقای گلزار عزیز امیدوارم که حالتون خوب باشه من یه خانم هستم شوهرم کارگره سادست با بدبختی ی صد میلیون تومان پس انداز کردیم و ی خونه رهن و اجاره کردیم تا ازبد روزگار پدر شوهرم به سرطان روده بزرگ و پروستات گرفتار شد ما هم مجبور شدیم رهن خونه رو از صاحبخونه گرفتیم و گفتیم کرایه میدیم نتونستیم کرایه بنده خدا رو بدیم الانم برای این کرونای لعنتی کار نیست هر روز صاحبخانه میاد دم در سروصدا که تخلیه کنید دنبال خونه زیاد گشتم خونه ی چهل پنجاه متری که تا نصف دیوارش رطوبت داره رو خیلی گرون میدن وهر املاکی رو سر زدم میگن باید رهنم داشته باشید بدون رهن کسی خونه نمیده سرتون درد آور دم ی چندروز پیش رفته بودم دنبال خونه املاکی گفت چقدر پول دارید گفتم دو میلیون تومن خندید گفت با این پول آغل سگ هم اجاره نمیدن چه برسه به خونه شرمنده که این حرف زشت رو زدم از املاک که اومدم بیرون بغض گلومو فشار میداد نتونستم زدم زیر گریه که خدا اگه به ما هم ی خونه پنجاه متری که سقفش از خودمون باشه میدادی این آقا جلوی چند نفر منو کوچیک نمی‌کرد به خاطر نداری حالا از شما خواهش میکنم اگه دوست داری کمکم کنید تمنا میکنم کنیزیتونو میکنم خاک زیر پای شمایم در حد ی خونه کوچک رهن و اجاره کنیم که رهن بدیم تا بتونیم اجارشو بدیم بزرگترین ثوابو میکنین برادر گلم فکر کنید منم خواهرتون هستم خواهش میکنم واقعا درمونده ایم لطفا کمکمون کن تا آخر عمر دعاتون میکنم انشاالله ذخیره آخرتتون بشه به آیه های قرآن شبها تا صبح خواب ندارم نمیدونید وقتی صاحبخانه میاد در خونه دادو بیداد میکنه چه عذابی داره بزرگوار ی کن از این جهنم نجات‌مان بده خیلی خیلی خیلی چشم انتظار محبت شما هستیم اینم شماره من 09388342021 خواهر شما التماس دعا فراوان 

سلام نفسم همه کسم 💔ببین من خاستم بهت بگم که من عاشق تو هستم میمیرم بدونه عکسات من اگه فقد یک شب آهنگ هاتو گوش ندم و عکس تورو نبینم میمیرم آرزوی من این هست کع تورو ببینم 💔💔💕💕❤❤😢😢

سلام آقای گلزار من شما رو خیلی دوست دارم من ۱۶ سالمه یکی از این طرفداران هستم دوست دارم با شما صحبت کنم تصویری اگه امکانش هست  شما میزارم میزارم و به من زنگ بزنید اگر طرفدار تون انسیه

۰۹۱۵۶۸۳۱۲۲۵۰۹۱۵۶۸۳۱۲۲۵

سلام آقای گلزار من شما رو خیلی دوست دارم من ۱۶ سالمه رشتم  بازیگری  قراره تهران بیام  می‌خواستنم درباره بازیگری بدونم چطوری یعنی اگه امکانش هست به من زنگ بزنی یا پیام بده یا توضیح بدید خیلی ممنون میشم آخه من در باره بازیگری هیچی نمیدونم  برشو همین سال یه قراره بیام تهران برای همین می خوام با شما صحبت کنم درباره بازیگری که هم بدونم ممنون میشم اگه بهم زنگ بزنید توضیح بدین درباره بازیگری ۰۹۱۵۶۸۳۱۲۲۵

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی