آسمان 80 ایران

سایت همه فن حریف

آسمان 80 ایران

سایت همه فن حریف

بهترین وبلاگ همه فن در ایران

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بیقرارم

Download New Music By Mohsen Ebrahimzadeh Called Bighararam

محسن ابراهیم زاده بیقرارم - Mohsen Ebrahimzadeh


دانلود آهنگ با کیفیت 128



متن آهنگ

بیا برگرد از این شبا دلم پره آخه از دلت دل نمیبره
بیا پیشم از حال دل برات بگم به خاطرت با دنیا من بهم زدم
بیا پیشم ببین که بی هوا شدم نفس نبود که داد بی صدا شدم
ببین حال این دل خرابه و نفس نفس نبود تو عذابه و …
بی قرارم نتونستم که آرومت کنم اس موزیک دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بی قرارم منو شهرو قدم بارون و نم بی قرارم …
بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بی قرارم منو شهرو قدم بارون و نم بی قرارم …

دلی که میبره از آدما پره از هرچی که پیش اومده حسابی دلخوره
عذاب میکشم یه آه میکشم نمیدونی که این روزا نیستی چه میکشم
بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بی قرارم منو شهرو قدم بارون و نم بی قرارم …
بی قرارم نتونستم که آرومت کنم دلشو ندارم نمیتونم فراموشت کنم
بی قرارم منو شهرو قدم بارون و نم بی قرارم …
  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • smusic smusici

نظرات (۱)

  • ابوالفضل مهدوی فر
  • آهنگ بسیار زیباییه :)

    سپاس از شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی